Ági "Az én betegségem története"


Sziasztok.!!!


Én is az NF-ek közé tartozom.
Már születésemkor jelen voltak a tünetek,de sajnos ezt sokáig nem ismerték fel nálam.
Többször ,is voltam ezekkel a tünetekkel,orvosnál,de soha nem tudták nekem megmondani ,hogy mi ez. Mindig csak annyit mondtak ,hogy szépséghiba,és ha nem okoz nekem különösen gondot,ha nem fáj semmim,akkor ne foglalkozzak vele.
Akkor még nem volt internetem,igy nem is tudtam utánanézni,hogy mi is lehet ez.
Aztán évekkel később ,mégis csak rászántam ,magam,és elmentem ismételten orvoshoz,mert ,igen csak szaporodtak,rajtam ezek a fibrómák.
Egy magán bőrgyógyászati rendelőben,már nem azt mondták hogy szépséghiba,hanem ,elküldtek ,néhány kivizsgálásra,mert hogy ez egy genetikai betegségnek a tünetei. De nem mondtak el nekem semmit sem erről a betegségről,pedig próbáltam faggatózni.
Mire végig jártam,az egészet,és végül megtudtam,hogy pontosan mi is ez ,és hogy örökölhető,hogy átadhatom a gyermekemnek,akkor már terhes voltam.
Mit sem kell mondjak,hát végig a terhességem alatt ,nagyon féltem ,hogy mi van ha ,a kicsi is örökli majd. Közben rátaláltam az interneten is erre az oldalra,és olvastam hogy ,vannak az én esetemnél sokkal rosszabb is ,mert hogy nekem ,csak esztétikailag mutatkozik,ez a betegség,.
Nagyon féltem!
De már másfél éves a kisfiam,és még nincs semmi látható jele ennek a betegségnek,ami nagyon boldoggá tett ,tesz.
A terhességem,és a szoptatási időszak alatt ,igen csak elszaporodtak rajtam a fibrómák,de semmi más problémám nincs.
Nos ez az én történetem.
Ági